X Express

X Express

U sekciji ispod kroz padajuće menije pronađite često postavljena pitanja i odgovore o uslugama i informacijama X Express brze pošte

Često često postavljena pitanja i odgovori

Nalog za preuzimanje pošiljke započinje telefonskim pozivom pošiljaoca, zakazuje se dolazak kurira na naznačenu adresu, pošiljka se preuzima i slijedi transport do adrese, odnosno vrata primaoca u bilo kojem dijelu BiH.

Usluga transporta se plaća virmanski ili gotovinski. Virmansko plaćanje je moguće za klijente koji imaju potpisan ugovor sa X Express-om, odnosno isključivo gotovinsko ako klijent nema potpisan ugovor o transportu pošiljaka.

Uobičajeno vrijeme isporuke je 24 časa za sve gradove i veća naselja na teritoriji BiH.

Do odstupanja i produženja isporuke može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče

Pošiljka koja se preda u petak biće isporučena prvog narednog radnog dana.Ukoliko se radi o mjestu isporuke koje pripada zoni u kojoj vršimo isporuku subotom, pošiljka će biti isporučena već u subotu. Spisak zona isporuke možete pogledati ovdje:

  • LINK
  • .

    Pošiljka koja se preuzme u subotu, isporuka može biti u ponedeljak ako se isporuka vrši u okviru istog distributivnog centra. (npr. preuzimanje Bratunac, isporuka Bijeljina).

    Ako je pošiljka preuzeta u drugom centru , isporuka je isključivo utorak.

    Povratna informacija je informacija o obavljenoj isporuci koja se može dostaviti telefonski ili na e-mail primaoca.

    Za obračun transportnih troškova važan je podatak o stvarnoj težini pošiljke i podatak o dimenzijama upakovane pošiljke. Za naplatu se uzima ona težina koja je veća.

    X express pakuje manje pošiljke na licu mjesta preuzimanja, ali samo pošiljke dimenzija 30x40 koje mogu stati u brendirane vrećice.

    X Express vrši nadoknadu štete samo ukoliko je do oštećenja došlo dokazanom krivicom prevoznika.

    Ako je do oštećenja došlo krivicom prevoznika, kontaktirajte sektor reklamacija za dalje korake.

    Pošiljalac je odgovoran za pakovanje i sigurnost sadržaja pošiljke u transportu. Ne vrši se nadoknada štete za pošiljke koje su lomljive (staklo, slike, razni aparati).Navedene lomljive pošiljke se preuzimanju isključivo na odgovornost pošiljaoca, koju on potpište prilikom predaje pošiljke.

    Svaki paket dobija svoj tovarni list. Sa tim brojem možete pratiti napredovanje i trenutni status Vašeg paketa na našem sajtu ili putem telefonskog poziva našeg call centra.

    Da, prevozimo bijelu tehniku večih dimenzija, ali samo ako je ista pošiljka adekvatno upakovana kako ne bi došlo do oštećenja.

    Korisnik je dužan da najmanje 1h ranije najavi preuzimanje pošiljke

    Lajkujte našu stranicu

    Pratite nas

    LinkedIN

    Na Vrh