Trebate dodatne informacije? Interesuju Vas pojedini segmenti slanja pošiljaka? Više informacija možete pronaći među odgovorima na najčešće postavljana pitanja.
Da biste poslali pošiljku putem X express brze pošte, pozovite Call Centar na 1380, operateru saopštite adresu pošiljaoca, adresu primaoca i vrstu pošiljke. Kurir će Vašu pošiljku preuzeti na adresi koju ste naznačili kao adresu pošiljaoca
Korisnik je dužan da najmanje 1h ranije najavi preuzimanje pošiljke.
Kontaktiranjem Call centra za najavu pošiljke, biće Vam saopšten i iznos poštarine u skaldu sa zahtjevima koji prate Vašu pošiljku. Za obračun transportnih troškova važan je podatak o stvarnoj težini pošiljke i podatak o dimenzijama upakovane pošiljke. Komitenti koji imaju zaključen ugovor sa X expressom, za cijene se informišu direktno sa komercijalistom.
Uobičajeno vrijeme isporuke je 24 časa od trenutka preuzimanja pošiljke za sve gradove i veća naselja na teritoriji BiH. Do odstupanja i produženja isporuke može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče.
Svaka pošiljka ima svoj tovarni list, a Vaš primjerak istog će Vam dostaviti kurir prilikom preuzimanja pošiljke. Broj tovarnog lista je ujedno i šifra Vaše pošiljke. Međutim, ukoliko se najava pošiljke vrši putem web-a, broj tovarnog lista uvijek je dostupan u aplikaciji. Status Vaše pošiljke možete da pratite putem naše web stranice klikom na link https://www.x-express.ba/pracenjeposiljaka.php gdje je dovoljno da upišete broj pošiljke (broj tovarnog lista) u predviđeno polje kako biste dobili željene informacije ili pozivanjem centrale na 1380, taster 2.
X express dostavu vrši dva puta, te ukoliko se primalac pošiljke ne nalazi na adresi, kurir, će telefonskim putem pokušati da ga kontaktira. Ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, pošiljka se vraća pošiljaocu.
X express pakuje manje pošiljke na licu mjesta preuzimanja, ali samo pošiljke dimenzija 30x40 koje mogu stati u brendirane vrećice.
Ukoliko primalac pošijke želi da uloži reklamaciju na primljenu pošiljku (oštecenje, umanjenje sadržaja, i sl.) dužan je da odmah prilikom uručenja pošiljke ili najkasnije narednog radnog dana kontaktira službu za reklamacije na jedan od sljedećih načina:
• Pozivanjem centrale X express-a na 1380 taster 2 za reklamacije
• Putem e-mail adrese
X express vrši nadoknadu štete samo ukoliko je do oštećenja došlo dokazanom krivicom prevoznika.
X express ne vrši nadoknadu štete za pošiljke koje su lomljive (staklo, slike, razni aparati). Navedene lomljive pošiljke se preuzimanju isključivo na odgovornost pošiljaoca, koju on potpište prilikom predaje pošiljke. Pošiljalac je odgovoran za pakovanje i sigurnost sadržaja pošiljke u transportu.
Adekvatno upakovana pošiljka je pošiljka čije pakovanje obezbjeđuje sadržaj pošiljke koji će omogućiti neometano rukovanje u procesima od prijema do isporuke pošiljke. Pakovanje i zatvaranje pošiljaka mora da odgovara vrsti, obliku, masi, i vrijednosti predmeta u pošiljci.
Da, prevozimo bijelu tehniku večih dimenzija, ali samo ako je ista pošiljka adekvatno upakovana kako ne bi došlo do oštećenja.
Pošiljke sa otkupninom mogu slati i pravna i fizička lica. Prilikom prijavljivanja pošiljke, navedite iznos otkupnine koji želite da se naplati od primaoca pošiljke. Iznos koji ste naveli da Vam se vraća na Vašu adresu bude dostavljen u roku 24 časa od momenta isporuke pošiljke.
Ukoliko ste naručili proizvod, a plaćanje trebate izvršiti pouzećem, postupak je vrlo jednostavan. Kurir će na Vašu adresu doći sa pošiljkom i prilikom isporuke zatražiti da mu predate iznos (otkupninu) koji je pošiljalac tražio da se naplati pouzećem.